Lasten Lumipäivien ohjausta Stadionilla

18.2.2022

Suomen Hiihtoliitto järjestää Lasten Lumipäivät osana Helsinki Ski Weeks tapahtumaa Olympiastadionilla koko helmikuun ajan.

Lumipäivät ovat alakouluikäisille suunnattu lumilajitapahtuma, jossa liikutaan monipuolisesti suksilla temppuillen, pelaillen ja leikkien neljällä eri rastipisteellä.

Päivätapahtuma on suunnattu kouluille ja luokat saapuvat opettajansa johdolla. Iltatapahtumat ovat suunnattu perheille ja osallistuminen on kaikille maksutonta.

Suomen Lionsliitto on Hiihtoliiton yhteistyökumppani ja klubit ovat mukana ohjaajina rastipisteillä.

Meidän Soihtujen ohjauspäivä oli to 17.2.2022. Vettä satoi koko päivän, mutta lapsia sade ei haitannut. Päivän ryhmissä oli reipasta liikuntaa ja iloisia ilmeitä. Illalla vain pari perhettä saapui tapahtuma-alueelle, mutta me Soihdut saimme ulkoilla raikkaassa säässä.

Hyppyrimäki sai suuren suosion
Aamupäivän ohjaajia
Ohjaajille oli lämmin kontti, jossa sai välillä suojaa sateelta
Illan ohjaaja ryhmä