Joulumarkkinat

28.11.2022

Vuoden 2022 markkinakausi päättyi joulumarkkinoihin 27.11. Talvi oli saapunut Mosaiikkitorille, kesän lämpöiset markkinapäivät ovat muisto vain.

Musiikkiluokkien lapset ilahduttivat jouluisella musiikilla sekä herkullisilla leivonnaisilla.

Markkinoilla oli glögiä, makkaraa, omenoita ja muita herkkuja nautittavaksi sekä kotiin viemisiksi. Mukaan saattoi lähteä myös leninki tai päähine tai kaunis ovikoriste.

Lions club Soihdut käyttävät markkinoiden myyntipaikkatulot jälleen lasten, nuorten ja vanhusten hyväksi. Voimme auttaa useita avun tarpeessa olevia.

Lämpimät kiitokset tuestanne kaikille teille, jotka olitte vuoden 2022 aikana markkinoilla niin myymässä kuin ostamassa ja nauttimassa markkinatapahtumista.

Hyvää joulua ja nautinnollista talviaikaa! Tavataan keväällä.